Slider

Finally i got my Morphe Jaclyn Hill Palette

Friday 25 August 2017

Assalamualaikum 

Alhamdulillah aku rasa happy gila sebab aku dapat grab morphe jaclyn hill palette. Bukan senang tau nak dapat palette tu hahahaha sold out very fast. Asalnya aku tak terfikir pun nak beli palette jaclyn hill ni tapi ada satu ig shop yang aku selalu shopping barang makeup ni jual murah gila palette ni. Nak tahu berapa? Rm195 JE! Original okay. 

Seller lain mostly aku survey harga melampau around RM250. Ada yang lagi mahal sampai Rm300. Tapi aku admit shipping morphe hampir nak sama dengan harga palette dia. Melampau kan? So disebabkan shipping dia yang mahal gila so aku decide order dengan ps je.

Tapi seller tempat aku beli palette ni dah tak ambil order morphe jaclyn hill, i dont why. So maknanya im so lucky sebab dapat grab satu slot dengan dia huhuhu


Kalau nak tahu, aku tunggu palette ni sampai lama gila! Around 1 month jugak la. Sebab palette ni cantik punya pasal so aku sanggup tunggu! Bukannya senang nak dapat seller yang jual murah HEHEHEHE

Sorry aku tak letak gambar swatches semua eyeshadow dia. Sayang kot nak touch! hahaaha 

Pigmented tak? emmm itu aku tak boleh nak jawab sebab aku tak try swatch lagi tapi korang boleh tengok dekat youtube ramai beautyguru bagi review. Of course la ada yang good review, ada yang bagi bad review but for me la, i dah ada 3 palette morphe then campur dengan morphe jaclyn hill ni so total semua ada 4. I think semua palette dia yang i beli tu pigmented gila! cuma ada la satu dua colour eyeshadow dia kurang pigmented but sokayy tak kesah sangat.

Packaging dia? Ermmm for the packaging i sukaaa! Lawaaaaa sangat. Tapi satu je i tak suka. Packaging dia warna putih so senang kotor la.

Emm rasanya tu je kot i nak cerita. Sekarang palette ni tengah sold out. So sesiapa yang konfius nak beli or tak tu, i prefer sila la beli sebab palette dia lawaa okay, confirm uolsss tak menyesal. *hasut*

Next wishlist for eyeshadow palette :

ABH Modern Renaissance Palette

If sesiapa yang nak join pre order ABH Modern Renaissance palette, let me know okay? Aku jual murah aje. Tak mahal pun. Price just only RM219 exclude postage. If nak cod pun boleh. Apa-apa just whatsapp me +601126249604 *SEMPAT LAGI DOK PROMOTE*


Okay daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 


No comments:

Post a Comment

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan