Slider

Laptop yang mana yang akan jadi milik aku ? PART 1

Sunday 21 July 2013

Assalamualaikum and annyeonghaseyo . laptop apakah yang ayah aku akan beli nanti ? Sony Vaio kahh ? Asus kahh ? Lenovo kahh ? or Acer kahh ? antara keempat-empat brand tuhh , brand yang aku paling minat adalah brand Sony Vaio . aku pon tak tahu kenapa aku boleh minat dengan laptop jenama sony vaio .

mybe sebab model nya nampak exclusive . tapi Asus and Lenovo pon nampak exclusive jugak . -.- mybe sebab cute kodd model die . arhh . takkan hanya disebabkan cute semata-mata . ermm . tapi ayah aku cakap Sony Vaio mahal harganya . kalau nak yang tahan tu harganya dalam rm2999 dan ke atas . kalau macam tu lebih baek beli laptop Apple terus ye takk ? hahaha

tapi ayah aku cakap model Asus pon okayy . model laptop die nampak kemas and lawa .


tapi aku ni jenis yang sangat cerewet kalau bab2 gadget nihh . bab2 fesyen pon same . ayah aku naek pening dengan aku . hahaha . kesian ayah dengan mama .

ermm . Asus pon okayy jugakk . aku tak kesah ayah aku beli laptop jenama ape pon asalkan aku ade laptop untuk siapkan laptop assignment aku yang makin berlambak . Asus yee ? ermm . nampak nya lepas ni aku nak download lahh cerita Twilight masuk dalam lappy aku nanti . hahaha . *peminat cerita twilight*

aku tak sabar nak tunggu ayah and mama aku balek . nak tahu dieorang belikan aku laptop jenama ape ? huhu . nanti aku update lagi bagitahu laptop ape yang ayah and mama aku beli untuk aku yee . :) byeee !

No comments:

Post a Comment

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan