Slider

Final Exam makin dekat ! :O

Saturday 2 November 2013



sekarang aku dah sibuk study disebabkan final exam aku makin hampir . U know course account and finance bukan lahh boleh dikatakan senang and bukan lahh boleh dikatakan susah . tengah-tengah laa . hee

tapi bila exam final makin dekat , aku jadi makin stress . Ya Allah . tenangkan lahh hamba-Mu ini . permudahkan lahh segala urusanku ..

nanti masa final , aku kena ambil 6 paper . 6 paper tu antaranya :

pokok financial accounting
pokok financial mathematics
pokok bahasa arab komunikasi
pokok profiency english
pokok IT
pokok pengajian islam

Itulah enam paper yang aku kena ambil exam yang mengambil masa hampir sebulan untuk habis . lama kodd -.-

gap setiap exam tu jauh-jauh selain IT dengan pengajian islam . why pengajian islam and IT jugak dia buadd dekat-dekat ? saje nak buad kami as student stress kee oii ?

tahu tak pengajian islam kena baca and hafal 10 bab then IT pulak kena baca and hafal 10 bab jugak . dah la IT tu fakta . -.-

memang saje nak buadd kami punya kulit muka tumbuh dengan banyak jerawat laa erkk ??

kalau aku tahu siapa yang buadd jadual exam nihh , aku dah kerat tulang dia . haha


doakan aku okeyhh :) semoga Allah permudahkan segala urusanku and bantu aku dalam memudahkan menghafal segala ilmu pengetahuan yang amat suci ini . hihi

okayy laaa . mata aku dah ngantok then kepala aku pon dah pening-pening lalat . i should go to sleep right now . 

gudnytes peeps ! 

2 comments:

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan