Slider

Happy birthday to me :)

Tuesday 27 August 2013

Assalamualaikum semua . :)


happy befday to me . happy befday to me . happy befday to me ~ happy befday to me :) huhu . alhamdulillah . tepat pukul 12 a.m , aku dengan bangganya ingin mengumumkan yang umur aku dah genap 18 tahun . alhamdulillah ya Allah . terima kasih ya Allah sebab panjangkan umur hambamu ini . =3

aku tak sangka pulak yang umur aku sampai dah 18 tahun . alhamdulillah . alhamdulillah . alhamdulillah . hehe . dah tua nampak nye aku ni . hihi

orang yang pertama wish befday aku konfem2 la hotlink . huhu . #fakta okay . second yang wish befday aku tak lain tak bukan bf aku sendiri . ciap nyanyikan aku lagu happy befday lagi . terharu sangat .. :') thanks syg ! :) yg seterus-terusnya ialah kawan-kawan classmate aku . huhu . thanks korang . nak hadiah boleh tak ?? hehehe

and 27 August jugak tarikh nya anniversary aku dengan si dia . alhamdulillah . dah genap 1 tahun 3 bulan aku bersama dengan si dia . alhamdulillah hubungan aku dengan dia dalam keadaan baik n moga2 sentiasa dalam keadaan baik . tak de gaduh2 . huhu . amin amin amin ! :)

alhamdulillah aku rasa gembira sangat malam ni . tapi aku still berasa sedih jugak . hmmm . okay laa . tu je nak cakap . kbaiiii




2 comments:

  1. muda lagi tuu 18thn . . ekekeke
    happy birthday Alia
    May Allah bless you
    And hope all your wishes and dream will become true :)
    Bagus laa Alia dh ok dgn dia . .
    Smoga slalu happy ngan yg tersyg . . hee~~
    Aik happy pun sedih ? Acane ley cm tuu ??
    smileee . . birthday girlkn :D

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday, awok :D
    May Allah Bless You..
    Semoga Panjang Umur dn dimurahkn rezeki :)
    Sentiasa Menuju ke jalan yg benar yang diredhoi oleh Allah... InsyaAllah..

    ape pon.. Selamat Hari Lahir ^^

    >Nuranis Amar<

    ReplyDelete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan