Slider

Maxisegar - kptmkl

Saturday 3 August 2013


dah sebulan lebih aku bergelar sebagai seorang student diploma di KPTM KL . and banyak sangat dugaan yang aku terima sepanjang bergelar student . banyak jugak kenangan manis aku dengan kawan2 roomate aku . and ada jugak kenangan pahit aku di mana ketika itu disebabkan aku tidak dapat menjawab soalan yang lecturer account berikan padaku , aku dimarahi oleh beliau dengan teruk sekali . memang betul2 kenangan pahit . huh ! tapi nak buat macam mana . nak berjaya , macam ni laa .

aku tak kisah semua tuu . semua tu tak mematahkan semangat aku untuk terus belajar dan belajar . point utama aku hanyalah ingin mencapai target dengan memiliki anugerah dekan bila dah habis semster 1 nanti . cuma subjek account aku agak low sedikit . and aku kena study hard .

tapi bagi aku , alhamdulilah laa . semua lecturer bagi aku okayyy dari segi pembelanjaran . cuma yang aku tak puas hati adalah tempat kediaman untuk para pelajar . asrama yang aku tinggal boleh dikatakan selesa laa jugak . ada tv , katil , kipas , meja belajar and almari . cuma mesin basuh aje hanya ada satu yang berfungsi . yang lain semua rosak . ganas betul senior yang sebelum2 ni -.-

aku ingat aku nak cari rumah sewa sebuah . and of course aku akan tinggal dengan kawan-kawan aku . cuma aku masih tak jumpa rumah sewa yang okay and harga nya pon berbaloi . ada jumpa cuma bagi aku harga yang dia tetapkan tu amat mahal sedangkan aku still lagi student . lain laa kalau aku dah bekerja . -.-





inilah asrama yang aku duduk sekarang ni . hm . entah laa . aku tak tahu bila aku dapat pindah . dah laa sewa rumah dah mahal . dulu rm200 sekarang dah naik jadi rm250 pulak . errrrrrr

1 comment:

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan