Slider

Nak terima ke tak tawaran politeknik ni ??

Tuesday 27 August 2013

Assalamualaikum semua . :)

aku tak sangka pulak yang aku dapat masuk politeknik . masa first intake hari tuhh , aku tak dapat pon masuk dekat politeknik . sedih jugak laa . U ?? lagi laa . sedih gilaa !

tapi untuk second intake ni , aku ditawarkan masuk ke politeknik dekat PSP ( politeknik seberang perai ) dalam course diploma kewangan dan perbankan islam . tapi sekarang ni aku bergelar siswi dekat KPTM KL ( kolej poly-tech MARA Kuala Lumpur ) dalam course diploma in accounting n finance . hmmm . overall aku dapat bawak setakat ni cuma account je . seriously aku risau dengan subjek account aku . huh ! tension kodd .

sekarang aku keliru . seriously keliru nak masuk mana sama ada masuk politeknik or terus kan dekat KPTM KL ?? ya Allah . berikanlah aku petunjuk . :(

aku dapat tahu kalau sijil polteknik biasa n bukan yang politeknik premier tu , sijil diploma nye tak laku ? betul ke ?? aku nak dapatkan pendapat daripada orang2 semua bolehh ?

memandangkan aku tak tahu sangat pasal politeknik ni . siapa-siapa yang pro tentang politeknik ni bagi laa pendapat dekat aku . huhu . aku amat2 memerlukan pendapat korang . sape-sape yang nak bagi pendapat yg tersendiri pon amat2 dialu-alukan . ermm . 

okayy laa . tu je nak cakap . kbaii :)

4 comments:

  1. Cg kaunseling saya dlu pernah cakap kalau kos akaun memang laku kat poli mcm tuu jugk dengn engineering . .sebb msa tuu sy dpt politeknik kuantan kos akaun . . So sy prefer jmpa kaunselor . . Saya rasa Alia cuba laa tanya kaunselor :)

    Kenapa ngan subjek akaun ?? Alia skrg 1st semester kn ? Masa form 4 and 5 akaun ok x ? Try jumpa lecturer atau kwn yg faham oke ? Lg 1 akaun ni kena fhm konsep dan buat latihan baru boleh . . Insya'allah fhm . .

    ReplyDelete
  2. solat istikharah dear :)
    dkt psp dekat dgn rumah amal :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan