Slider

FINAL EXAM ?? :O

Sunday 29 September 2013

Assalamualaikum guys !

dah lama aku tak tulis entry dalam blog aku . maklum laa . tak dok idea . ade tu sebenarnya memang ada . banyak pulak tu tapi sikap malas menguasai diri . :p


- keep calm and study for exams -

fuhhh . final exam aku makin menghampiri . perasaan takodd menguasai diri aku sekarang ni . final exam dah nak dekat tapi aku satu hapak pon tak baca lagi buku . acanoo ni ?? -.-

alia . bila kau nak sedar haa ?? haishh . dalam hati memang rasa risau tapi entahh laa . rasa malas pulak nak bukak buku . kalau setiap kali bukak jee mesti rasa mengantuk menguasai diri . selalu macam tu . ni fakta okeyhh ! lagi-lagi kalau aku baca buku agama and account . 

penat betul otak aku nak menghafal and membaca . tangan pulak lenguh bila buadd latihan banyak-banyak . lepas ni aku akan ada test 2 untuk account . lepas tu final exam . whaaaaaaaaaaaaaa ! aku rasa aku akan start busy dah lepas ni . hmm 

okayy laa . tu aje nak ceritaa . 

wasalamm ~


2 comments:

  1. gud luk dik! kuatkn smgt n tgkatkn usaha...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu . thanks akak . insya-Allah akak :)

      Delete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan