Slider

Instagram

Monday 16 September 2013

Assalamualaikum guys !


alahai . comel pulak aku tengok budak ni . kalau laa bakal anak aku muka macam tuhh , setiap hari aku akan cubit pipi die puas-puas .

jap . jap . aku nak tanya . korang ada instgram tak ? sekarang dah ramai yang pakai telefon pintar so mesti ada instagram kan ?? so ape lagi . jom laa kita follow mengfollow . aku tengah nak cari ramai kenalan ni . follow instagram aku , @yayaevanx_ . 


actually instagram ni ada kebaikan dan keburukannya sama jugak macam facebook , twitter dan lain-lain . satu yang aku tak suka instagram ni bila ada orang yang kita follow tu ya Allah pergi sent gambar yang tak senonoh . yang tengok nya aku antara salah satu following dia . bila aku tengok picture tak  senonoh , terus aku unfollow .

buadd ape kita nak unfollow orang yang macam tu . buadd tambah dosa kita ade laa . -.-
dekaat dalam instagram , kalau boleh tangkap laa gambar yang sopan sikit . ni tak , seksi . tak de rasa malu ke tunjuk dekat public ? 

aku sejakk kebelakangan ni hanya aktif twitter and instagram je . facebook aku dah jarang bukak . bukak pon bila rasa perlu je . entah laa . aku dah rasa bosan dengan facebook sekarang ni .

tak macam time dulu . dulu first social network yang aku bukak mesti facebook tapi sekarang dah tak dah . first yang aku bukak sekarang twitter and instagram je . 

hahha . kesian pulak dekat facebook . lepas ni aku tak tahu aktif ape pulak . mybe keek kodd . mybe jelaaa . insya-Allah :)

okay . tu je nak cerita .

kbaiiii !




3 comments:

  1. saya dah follow akak . ^^

    ReplyDelete
  2. follow fae Fae1712 hehe selamat hari malaysie ye. greeting from brunei :)

    ReplyDelete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan