Slider

OMG ! Shawl dekat dalam insta ?

Monday 16 September 2013

Assalamualaikum guys !

OMG . OMG . macam ni laa kalau excited sangat tengok pelbagai jenis corak shawl .. actually aku dah jatuh cinta dengan wide shawl and shawl cotton . nampak cute sangat uollsss !

hari tu aku ada skodeng insta , then aku terjumpa satu kedai ni . harga shawl dia boleh tahan laa . tapi mybe disebabkan kualiti kain tu menyebabkan harga nya mahal sedikit kodd =3

tapi aku tak kesah semua tu . yang aku kesah sekarang ni , aku dah jatuh cinta pandang pertama dengan dua helai shawl . okay . nafsu . nafsu . -.-

seriously aku dah jatuh cinta . OMG . OMG . aku nak shawl tu . serious nak shawl tu .

nak tahu nama kedai tu ? kedai tu dekat insta okay . @sg_house . banyak koleksi shawl yang lawa-lawa . and yang paling best , semua shawl tu pre-order tau . 

nanti bila aku dah beli shawl yang aku nak tu , aku tunjuk dekat korang okay :)

itu aje nak cerita .

k baiii !


4 comments:

  1. actually apa maksud pre order ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pre order tu kita just order n bank in duit dulu , then selang 2 minggu rasanya baru barang yg kita nak tu sampai depan rumah . barang kita tu dari luar negara di import masuk malaysia . :)

      Delete
  2. mood shopping ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh . thanks akak sebab follow blog saya andd comment dlm entry saya .:D aah kak . tgh mood shopping . huhu

      Delete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan