Slider

AIKK ? AKU DAPAT KPTM KL PULAK ??

Thursday 13 June 2013

Assalamualaikum andd annyeonghaseyoo . :) okayy now . akuu dahh peningg . kalau awak awak semua nakk tahuu . sebelum nie akuu mintak KPTM Alor Star dalam course akaun . klik sini untuk ke entry aku dapat KPTM Alor Star . disebabkann akuu takk dapat rayuann UPU , so akuu akan masukk KPTM . KPTM ponn okayy gakk kann . soo akuu pon pegi bukak laman web KPTM sebab nak download segala surat tawaran dann laen-laenn .

masa akuu bukakk , terkejut-berukk akuu bilaa aku bukak , aku bukan dapat Alor Star tapi akuu dapat dekat KL . whatt ?? takk cayee ? japp . akuu tunjukk bukti .

    
sebelumm ni memang aku ada hantar e-mel dekat KPTM yang akuu mintakk nak tukar ambil yang kerjasama dengan Uitm . akuu takk sangka yang akuu dapat tapi takk konfem lagi sebab ada problem sikit dengan akuu punye permohonan . akuu harapp betul laa akuu dapat masuk . AMIN !

pihakk KPTM tuhh cakap yangg course yangg aku mintakk nihh dah penuhh . tapi ayah aku nakk buat rayuann . esokk ayahh akuu dengann makk akuu pergi KPTM sanee tuhh . ermmm . banyakk kelebihann amekk yang kerjasamaa dengann Uitm antaranyaa yuran pendaftaran murahh jee . akuu harapp rayuann akuu dapat . doakann yaa !

4 comments:

  1. mak akak keje kptm alor star,memang adik teringin ke nak study kptm alor star?kalau nak akak boleh mintak tolong mak akak.

    ReplyDelete
  2. aah kak . kalau bolehh laa . huhu

    ReplyDelete
  3. fuuhh ..
    mule-mule wieya siap print lagi segala surat yang dia suruhh download.. memang banyak, last-last..

    tak sampai seminggu .. posmen pulak hantar surat yang sama ? dengan surat tawaran sekali .. haduihh .. bazir je Wieya print banyak-banyak ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha . Cian wieya . Sabar erkk . Tak pee . Yg pentingg kitee same2 berpeluangg untuk sambungg belajar . :)

      Delete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan