Slider

KPTM KL

Friday 14 June 2013

KPTM KUALA LUMPUR

Assalamualaikum andd annyeonghaseyoo . :) mood akuu hari ni antara okayy dengann takk okayy . nakk tahuu kenapaa takk okayy ?? adekk laa . :p ahhh . malas aku nak fikir dahh pasal kenapaa akuu bad mood . FRUST !!! now aku just nak cerita tempat study akuu jee . sory laa uollss sebabb aku punyaa tempat study complicatedd sedikit . huhu . akuu pon pening dengan aku punyaa tempat study . -.-"

sebelum ni akuu dapat KPTM Alor Star . andd kini KPTM KL pulakk . whats ever laa . tapi sekarang akuu dah konfemm akan masuk KPTM KL walaupun pada asalnyaa aku nak KPTM Alor Star . takk pe laa . dah rezeki aku dekat KPTM KL so terimaa jelaa . :(

aku akan masuk KPTM KL pada 25/6 ni . duit pendahuluan asrama aku dah bayar .  just perlu datang daftarkan diri pada 25/6 ni jee . bila akuu kira balek , aku cuma ada 10 hari sahaja untuk membuat semua persiapan sebelum pergi sanee . kalau nak difikirkan , aku memang tak berape nak sedia lagi . dah laa akuu akan melalui pengalaman yang tak pernah aku lalui selama nii . and dalam 10 hari lagi , aku akan lalui nyaa . aku tak sangke yang aku akan tinggalkan family aku lagi . terpaksa laa aku kena biasekan diri balek duduk asrama . kenaa berdikari lagi . -.-"

sebelum ni aku ade cerita dekat dalam blog nihh yang aku amek course accountancy but now course aku dah tukar . akuu tak jadi amek course accountancy tapi aku amek course diploma in account and finance ( diploma akaun dan kewangan ) . bak kate orang 2 in 1 laa . insya-Allah aku bolehh bawakk course nihh .

pihak yang bekerja dekat KPTM bahagian pengambilan pelajar tuhh katee aku kalau CGPA aku dapat 3.75 ( minimum ) , akuu akan dapat tajaan MARA untuk sambung ke UK . insya-Allah . bila aku dapat tahu , aku yakin aku bolehh . aku akan sahut cabaran tuhh sebab ayahh and mama akuu cabar aku , aku kalau ade orang cabar nihh memang aku tak bolehh laa . ermm . yang untungnyaa kalau aku dapat study degree dekat UK , 100% tajaan sepenuhnya dari MARA . sepenuhnyaa uollss ! ya Allah . aku bersyukur sangat . aku ingat aku dah tak de peluang untuk sambung belajar dah . rupa-rupanya rezeki aku dekat KPTM KL .

ermm . okayy laa . aku rase tu jee aku nak ceritaa . aku nak layan movies best sekarangg nihh .

k bye .

- doakan kejayaan akuu yaa ! -

Thanks reading my entry/// :)

3 comments:

  1. kptm tu best ke awak???diiktiraf kalau kos tu ade kerjasama ngn u overseas?

    ReplyDelete
  2. salam ahad yaya..
    Congratulations yaya..good luck :)

    ReplyDelete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan