Slider

SEPARUH BARANG DAH PACKING MASUK BEG .

Thursday 20 June 2013



Assalamualaikum andd annyeonghaseyoo . :) andd kini aku nak cerita pasal persiapan aku sebelum masuk kptm kl . wooo . bila difikirkan balek , lagi tinggal 4 hari jee sebelum aku gerakk pergi sane . tak rase berdebar-debar ke ?? of course laa rase . nanty bila dah masuk sane , kena biasakan diri dengan tempat baru . semua kena buat sendiri (berdikari) andd nanty akan jumpa dengan kawan baru . siapalah bakal kawan baru aku tuhh . aku harap orang yang bakal kawan dengan aku tuhh ikhlas menerima aku sebagai kawan die . tujuan aku datang kptm kl just nak belajar andd cari pengalaman baru di tempat baru . aku harap tak de banyak kenangan pahit bila duduk cinie and banyak ajee kenangan manis bersama dengan kawan-kawan . :)

okayy . aku nak cerita pasal persiapan aku . actually persiapan aku tak lahh settle 100% lagi . dalam 60% macam tuhh aje . cuma barang-barang keperluan dah beli laa macam sabun mandi , berus gigi , ubat gigi , shampoo andd laen-laen .  


cuma kalau korang perasan , dekat dalam gambar dekat atas nihh tak ade sabun pencuci muka kan ?? ermm . tu lahh masalah aku sekarang nihh . aku nak tukar pakai pencuci muka produk laen laa . sebab aku rase pencuci muka yang aku pakai sekarang dah tak memberi ape-ape effect positive dah dekat kulit muka aku . kulit muka aku ni jenis yang berjerawat , berjeragat and berminyak . pencuci muka ape ye yang sesuai untuk kulit macam aku ni ?? boleh bagi idea tak pencuci muka ape yang okayy ??

but kasut , andd baju everything done . :) hehe . banyak jugak aku borong baju kurung andd blouse . :3


kasut time nak pergi class :)


semoga segala persiapan aku untuk sambung belajar berjalan dengan lancar . amin ! doakan kejayaan aku yaa ! ;D

4 comments:

  1. gud luk dik! blajar btul2, kejar cte2..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okayy . Terima kasih kak . Insya-Allah . ;)

      Delete
  2. dah sem berapa ni? good luck yer! bangga nya ade geng KPTM hehe ^^

    ReplyDelete

drop here your comment.:)

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan